توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، محور تمرکز شهرداری منطقه ۱۰ تبریز
توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، محور تمرکز شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز در نشست با فعالان فرهنگی گفت: آماده اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و آموزشی با محوریت مساجد هستیم. به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در این جلسه با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز در نشست با فعالان فرهنگی گفت: آماده اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و آموزشی با محوریت مساجد هستیم.

به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در این جلسه با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است افزود: در این راستا رسالت اصلی حوزه فرهنگی این منطقه ارتقای فرهنگ شهروندی ،توجه به سلامت اجتماعی ، ایجاد نشاط و امید به زندگی برای شهروندان است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط جوانان و هیئات مذهبی و تعاملی که با مجموعه شهرداری در جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی سطح حوزه این منطقه داشته اند گفت: آماده اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و آموزشی با محوریت مساجد هستیم و امیدواریم با همیاری فعالان فرهنگی برنامه های قابل توجهی در سطح حوزه اجرا کنیم.

در ادامه این نشست حاضران جلسه ضمن قدردانی از موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ برای برگزاری این جلسه به منظور ایجاد همدلی و وحدت رویه در برگزاری مناسبتها و امور فرهنگی و مذهبی ، خواستار حمایت همه جانبه مدیریت شهری به منظور ایجاد فضایی منسجم و ارتقا سطح برنامه های فرهنگی در حوزه این منطقه شدند.