ارتقا ضریب ایمنی شهروندان با تداوم اقدامات ترافیکی شهری
ارتقا ضریب ایمنی شهروندان با تداوم اقدامات ترافیکی شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۴ از احداث سرعتکاه و علائم ترافیکی در ۲۰ نقطه حادثه خیز سطح حوزه خبر داد. به گزارش شهریار، هادی مقدم زاده با اعلام این مطلب گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی شهروندان و عابرین پیاده تعداد ۱۰ سرعتکاه جدید در خیابان های لاله زار، مسیر کندرو […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۴ از احداث سرعتکاه و علائم ترافیکی در ۲۰ نقطه حادثه خیز سطح حوزه خبر داد.

به گزارش شهریار، هادی مقدم زاده با اعلام این مطلب گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی شهروندان و عابرین پیاده تعداد ۱۰ سرعتکاه جدید در خیابان های لاله زار، مسیر کندرو میدان آذربایجان، بلوار ستارخان، نیروی هوایی، ۲۲ بهمن (حدفاصل قونقا تا قطران) و شهید میلانی طی هفته های اخیر احداث شده است.

وی اضافه کرد: این اقدامات بر اساس مصوبه های کمیته کارشناسی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و در جهت حفظ سلامت، آرامش و ایمنی شهروندان صورت می گیرد.

مقدم زاده ادامه داد: همچنین در مسیر چایکنار حدفاصل میدان پنج مرداد(منجم) تا پل سرداران فاتح، ۲۶۰ متر طولی گاردریل با هدف کاهش سوانح رانندگی و خسارت جانی و مالی به شهروندان نوسازی شد.

شهردار منطقه ۴ ابراز کرد: برای افزایش کیفیت تردد رانندگان و تسهیل تردد خودروها پیش از این نیز، بالغ بر ۱۵۰ کیلومتر از معابر سطح حوزه با رنگ سرد ترافیکی، خط کشی محوری شده است.

وی افزود: احداث و رنگ‌آمیزی سرعت‌ کاه‌های معابر، عابر پیاده و نصب علائم و موانع ترافیکی از اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری است که به صورت مستمر اجرا می‌شود.

ایمن‌سازی معابر با خط‌کشی عابر پیاده و علائم و تجهیزات ترافیکی، نقش عمده‌ای در کاهش سوانح رانندگی داشته و ضریب ایمنی تردد شهروندان را افزایش می‌دهد.