توزیع ۷۷۱ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه ۶ تبریز
توزیع ۷۷۱ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه ۶ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۷۷۱ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسائط نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۷۷۱ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسائط نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه ۶ تبریز، تا کنون به میزان ۷۷۱ تن آسفالت حمل و توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز و کارگاه امانی در حال انجام است. 

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود: در این طرح، بهسازی معابر شامل آناخاتون (الواریها)، دامپزشکی (کوی اتحاد)، قراملک (همراه سیزدهم)، راه آهن (کوی حافظ) و شهرک امام خمینی (ره) (بلوک ۶، ۸ و ۹) به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان نوبری در ادامه تصریح کرد: بهسازی معابر اصلی و فرعی و به‌خصوص محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین‌شده است.