ضرورت توجه ویژه به لکه‌گیری آسفالت و چاله‌زدایی معابر منطقه ۶
ضرورت توجه ویژه به لکه‌گیری آسفالت و چاله‌زدایی معابر منطقه ۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز، معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار، شهردار منطقه و مدیران ستاد معاونت خدمات شهری، مشکلات و چالش های حوزه محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۶ بررسی شد. به گزارش شهریار، در راستای برگزاری دور سوم قرار خدمت در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز، معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار، شهردار منطقه و مدیران ستاد معاونت خدمات شهری، مشکلات و چالش های حوزه محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۶ بررسی شد.

به گزارش شهریار، در راستای برگزاری دور سوم قرار خدمت در مناطق مختلف تبریز و با هدف احصاء مشکلات و پیگیری میزان تحقق مصوبات قبلی قرار خدمت و همچنین ارائه راهکارهای عملی برای رفع مشکلات حوزه خدمات شهری در منطقه۶ جلسه ای برگزار شد.

در این جلسه مسائل پیرامون اقدامات حوزه خدمات شهری از قبیل ضرورت کاترزنی در لکه گیری آسفالت، مهیاسازی ورودی تبریز برای ورود میهمانان نوروزی و بهاری در قالب طرح استقبال از بهار، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، چاله زدایی، جمع آوری پلاکارد، بنر و تابلوهای غیر مجاز، تداوم اجرای طرح رفع سد معبر خودرویی و مغازه ای، ترمیم جداول شکسته و رفع دیوارنویسی مورد تاکید قرار گرفت.

از دیگر موضوعاتی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت می توان به تداوم اجرای گشت تلفیقی شهرداری تبریز در راستای جلوگیری از سد معبر خودرویی، ارزیابی عملکرد مناطق در خصوص فعالیت در حوزه آسیب‌دیدگان اجتماعی، جمع آوری مصالح و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تبدیل به حالت اولیه اشاره کرد.

در این جلسه معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز، معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز، شهردار منطقه ۶، مدیران ستادی معاونت خدمات شهری و همچنین معاونت های شهرداری منطقه ۶ تبریز حضور داشتند.