تلاش برای حضور بیشتر مردم در بوستان دانشجو
تلاش برای حضور بیشتر مردم در بوستان دانشجو

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه به همراه تنی چند از مدیران شهری طی بازدید میدانی از سطح منطقه به بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های توسعه‌محله‌ای حوزه عمران و خدمات شهری این منطقه پرداخت. موسوی نخست با حضور در محدوده تئاتر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه به همراه تنی چند از مدیران شهری طی بازدید میدانی از سطح منطقه به بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های توسعه‌محله‌ای حوزه عمران و خدمات شهری این منطقه پرداخت.

موسوی نخست با حضور در محدوده تئاتر شهر از آماده‌سازی طرح حفاظ خط پیرامون این بنای فرهنگی خبر داد و گفت: پس از مشخص‌کردن محدوده این حفاظ در نقشه، این طرح به تأیید معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران می‌رسد و سپس به اجرا درخواهد آمد.

وی با اشاره به تأمین اعتبار برای مرمت مجتمع ولیعصر بوستان افزود: سقف این مجتمع به‌ امید خدا تا پیش از بارندگی‌های شدید مرمت خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۱ از آغاز مذاکراتی با خانواده معظم یک شهید برای احداث مقبره‌ای در داخل بوستان دانشجو سخن گفت و بیان کرد: تعیین تکلیف ساختمان کتابخانه داخل بوستان و راه‌اندازی آبنما برای آن نیز در دست اقدام است؛ چراکه ما به دنبال کشاندن هرچه‌بیشتر مردم به داخل این بوستان هستیم تا شهروندان بتوانند در فضایی امن و مردمی از آن استفاده کنند.

تخلیه و رفع خطر از ملک سرمد، بررسی آخرین وضعیت بهسازی انهار در خیابان رازی از جمهوری تا خیابان نوفل لوشاتو و بهسازی انهار و روکش آسفالت خیابان لبافی‌نژاد، رسیدگی به پاساژ نا یمن شانزه‌لیزه هم از نظر اطفای حریق و هم از نظر فرسودگی و احداث کانال جمهوری، حد فاصل خیابان ولیعصر تا خیابان کارگر جنوبی، ضلع شمال، بررسی وضعیت روشنایی بوستان مهرسا، زیباسازی و جداره‌سازی خیابان وحدت اسلامی بعد از پل سواره‌روی ابوسعید نیز از دیگر تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های شهردار منطقه در این بازدید بود.

انتهای پیام/