خانواده های شهدا نقش اساسی و سازنده در حفظ نظام و ارزش های اسلامی دارند
خانواده های شهدا نقش اساسی و سازنده در حفظ نظام و ارزش های اسلامی دارند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین دقیقیان در این دیدار ضمن تبریک دهه مبارک فجر و ادای احترام به این شهید والامقام و خانواده بزرگوارش گفت: امنیت امروز ایران را مدیون رشادت ها و جانفشانی های عزیزانی هستیم که در طول هشت سال دفاع مقدس از حریم کشور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین دقیقیان در این دیدار ضمن تبریک دهه مبارک فجر و ادای احترام به این شهید والامقام و خانواده بزرگوارش گفت: امنیت امروز ایران را مدیون رشادت ها و جانفشانی های عزیزانی هستیم که در طول هشت سال دفاع مقدس از حریم کشور با فداکاری و ایثار دفاع کردند.

دقیقیان همچنین در جریان مسائل و مشکلات خانواده این شهید قرار گرفت و با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا توفیقی الهی است، خاطرنشان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و تکریم و پاسداشت خانواده شهدا جزء وظایف مسئولان نظام و انقلاب است و حضور در جمع خانواده شهدا موجب شادابی روح و افزایش روحیه خدمت رسانی می شود.

وی افزود: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است و خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است. خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

سرهنگ شعبانی فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) نیز ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود: دهه مبارک فجر بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب است.

سرهنگ شعبانی در پایان افزود: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

منتشرشده در تاریخ ۱۸بهمن ماه ۱۴۰۱