تقدیر از مربیان ورزش صبحگاهی آقایان در منطقه۵
تقدیر از مربیان ورزش صبحگاهی آقایان در منطقه۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، جلسه تقدیر از مربیان ورزش صبحگاهی این منطقه که به منظور ترویج روحیه تندرستی و تقدیر از ورزشکاران صبحگاهی بود با حضور، مدیر و کارشناسان ایستگاه های تندرستی سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیران ورزش و اجتماعی منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، جلسه تقدیر از مربیان ورزش صبحگاهی این منطقه که به منظور ترویج روحیه تندرستی و تقدیر از ورزشکاران صبحگاهی بود با حضور، مدیر و کارشناسان ایستگاه های تندرستی سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیران ورزش و اجتماعی منطقه و مربیان ایستگاه‌های تندرستی در سالن معاونت اجتماعی و امور فرهنگی منطقه برگزار شد.

روح الله حدادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵ گفت: مربیان ورزش صبحگاهی برای این منطقه بسیار ارزشمند هستند. این افراد با ترویج ورزش به سنین میانسال به بالا شادابی و سلامت روح و روان را تزریق می کنند.

حدادی ادامه داد: ما قدردان این افراد هستیم که نمایندگان ما در محلات مختلف منطقه هستند و سختی های مختلف را در فصل گرما و سرما تحمل می کنند و لبخند و نشاط را به مردم هدیه می دهند.

در ادامه مدیر ایستگاه های تندرستی سازمان ورزش شهرداری تهران عنوان کرد: تقدیر از ورزشکاران اولویت این سازمان است. این قشر ورزشکار در صبحگاه ایجاد نشاط و تندرستی را برای جامعه هدف به وجود می آورند، لذا ضمن خسته نباشید از طرف سازمان ورزش و همکاران حوزه ورزش از زحمات این مربیان تشکر می کنم و آرزوی سلامتی و تندرستی را دارم.

در ادامه احمدجلالی رئیس اداره ورزش منطقه نیز بیان کرد: مربیان این منطقه بسیار کوشا بوده و ضمن اینکه بازوهای ورزش این منطقه اند، در همه شرایط پیام آوران شادی و نشاط به این منطقه هستند.

انتهای پیام/