لزوم فراهم‌سازی امکانات رفاهی مناسب در تپه نورالشهدا
لزوم فراهم‌سازی امکانات رفاهی مناسب در تپه نورالشهدا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، شهردار منطقه به همراه معاونین و جمعی دیگر از مدیران شهری این منطقه در محل تپه نورالمقبره شهدای گمنام حاضر و به آنان ادای احترام کرد. نصرتی شهردار منطقه در سخنانی ضمن تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، شهردار منطقه به همراه معاونین و جمعی دیگر از مدیران شهری این منطقه در محل تپه نورالمقبره شهدای گمنام حاضر و به آنان ادای احترام کرد.

نصرتی شهردار منطقه در سخنانی ضمن تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کشور گفت: قرار گرفتن مقبره شهدای گمنام و حسینیه در این تپه موجب شده است که شهروندان از نقاط گوناگون پایتخت برای شرکت در برنامه های فرهنگی و مذهبی به این مجموعه مراجعه کنند، بنابراین باید امکانات رفاهی و خدماتی بیشتری برای شهروندان در این مجموعه فراهم شود.

وی افزود: خوشبختانه تا امروز شاهد همکاری بسیار خوبی توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با هیئت امنای تپه نور الشهدا بوده این و برنامه های ملی و مذهبی بسیاری در این مجموعه به شکل مشارکتی به اجرا در می آید، بنابراین جا دارد این تعاملات و همکاری ها ادامه دار و نزدیک تر شود.

با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به شب های قدر و استقبال شهروندان از برنامه های مذهبی این مجموعه، مسعود نصرتی دستور خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر در امر تهیه تجهیزات، بازپیرایی فضای سبز، کاشت نهال، نوسازی سیستم روشنایی، نصب علائم ترافیکی، فراهم کردن نیوجرسی و گاردریل معابر با هدف ایمن سازی مسیر، نصب بیلبوردهای فرهنگی_ مذهبی و نورپردازی مقبره شهدای منطقه را صادر کرد.

پیش از این نیز علاوه بر خدمات رسانی مدیران شهری منطقه نسبت به برگزاری بهتر مراسم فرهنگی و معنوی در این مجموعه و به جهت تسهیل رفت و آمد شهروندان به این مقبره شهدای گمنام، عملیات قابل توجه عمرانی زیادی به دلیل عرض کم معبر رفت و آمد، از جمله تعریض و جدول گذاری و احداث این معبر صورت گرفته بود و جلسات زیادی با حضور هیات امنای این مجموعه با مدیریت شهری بصورت مستمر برگزار می شود.

انتهای پیام/