ایمن‌سازی ۲۳ گود پرخطر در شمال شرق پایتخت
ایمن‌سازی ۲۳ گود پرخطر در شمال شرق پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، “علی اصغر کمالی زاده” گفت: مالکان گودهای پرخطر این منطقه از تهران بخش خصوصی است و مدیریت شهری تلاش دارد نسبت به ساخت این گودهای پرخطر اقدام کند. وی با بیان اینکه وجود این گودها خطری برای شهروندان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، “علی اصغر کمالی زاده” گفت: مالکان گودهای پرخطر این منطقه از تهران بخش خصوصی است و مدیریت شهری تلاش دارد نسبت به ساخت این گودهای پرخطر اقدام کند.

وی با بیان اینکه وجود این گودها خطری برای شهروندان ندارد، افزود: خوشبختانه تمامی این گودها ایمن سازی شده ولی ما برآنیم با مذاکرات متعدد رضایت مالکان این گودها برای ساخت را کسب کنیم.

شهردار منطقه ۴ تهران ادامه داد: شهرداری در این شرایط نظارت مستقیمی نخواهد داشت اما نسبت به ایمن سازی این گودها اقداماتی انجام شده و اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کمالی زاده در پایان گفت: ساختن شهری سلامت، ایمن و آراسته برای افرادی که صاحبان اصلی این شهر هستند، از وظایف اصلی و دغدغه مدیریت شهری است که در این منطقه با  جدیت و تلاش فراوان  به آن رسیدگی می شود.

انتهای پیام/