آثار سمپوزیوم بین‌المللی اصفهان با عظمت است
آثار سمپوزیوم بین‌المللی اصفهان با عظمت است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی در حاشیه بازدید از نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی اصفهان اظهار کرد: در این رویداد مجموعه هنرهایی در قالب حجم و مجسمه به دست هنرمندان برجسته دنیا، کشور و اصفهان ساخته می‌شود و هنرمندان می‌توانند داده‌های فکری خود را با تسلیم کردن آهن و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی در حاشیه بازدید از نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی اصفهان اظهار کرد: در این رویداد مجموعه هنرهایی در قالب حجم و مجسمه به دست هنرمندان برجسته دنیا، کشور و اصفهان ساخته می‌شود و هنرمندان می‌توانند داده‌های فکری خود را با تسلیم کردن آهن و فولاد به منصه ظهور بگذارند.

وی افزود: بسیار عجیب و جذاب است که از فولاد سخت، اثری با روح ایجاد می‌شود و این نشان می‌دهد که می‌توان با سختی‌ها، لطافت را نیز تجربه کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این رویداد می‌تواند برای دانشجویان و هنرمندان انگیزه‌ای باشد که از این اثرهای فاخر و دوست‌داشتنی و مهم‌تر از همه پیام‌دار دیدن کنند، الهام بگیرند و خود را برای ایده‌های جدید آماده کنند.

وی تاکید کرد: اینکه در فولاد سخت و سرد هنر زندگی دمیده شده و اجسامی ساخته شده است که به ظاهر فلز است، اما وقتی به آن نگاه می‌کنید، حس عشق و طراوت از آن به انسان منتقل می‌شود، کار بسیار زیبایی است، البته این آثار باید علاوه بر جذابیت هنری، به تماشاگر ایده بدهد که این آثار چنین ویژگی‌هایی دارند.

آثار سمپوزیوم بین‌المللی اصفهان با عظمت و احساس است

فرزانه کلاهدوزان، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه آثار سمپوزیوم بین‌المللی اصفهان با عظمت و احساس است، اظهار کرد: در سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی، اساتید با عشق و هنر مشغول کار هستند و روح هنر را در اثر خود منتقل می‌کنند.

وی افزود: در برگزاری این رویداد برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است و طی صحبتی که با مجسمه‌سازان داشتم نیز همه از شرایط برگزاری آن راضی بودند و مشخص بود که مسئولان برگزارکننده تدارکات خوبی در نظر گرفته‌اند تا آن‌ها بتوانند با آرامش فعالیت کنند و حتی با شرایط نامساعد آب و هوایی روند کار دچار اختلال نشود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در برگزاری این سمپوزیوم تلاش بی‌نظیری همراه با خلاقیت صورت گرفته است، افزود: گرچه هنر سلیقه‌ای است و شاید آثار تولیدشده در هر قالبی، به مذاق همه خوش نیاید اما اعضای سازمان زیباسازی شهرداری هر بار فعالیت خود را از سر گرفتند و با اعتقادی که به کار خود دارند به آن ادامه می‌دهند؛ این تلاش مثال‌زدنی است.