فرهنگسازی ترافیکی برای نوجوانان منطقه ۱۱ با برگزاری کارگاه آموزش ترافیک
فرهنگسازی ترافیکی برای نوجوانان منطقه ۱۱ با برگزاری کارگاه آموزش ترافیک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار مدرسه از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ترافیک با هدف افزایش آگاهی نوجوانان در این منطقه خبر داد و گفت: آموزش فرهنگ ترافیک، از اولویت‌های آموزشی مدیریت شهری برای شهروندان است؛ چراکه این موضوع رابطه مستقیم با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار مدرسه از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ترافیک با هدف افزایش آگاهی نوجوانان در این منطقه خبر داد و گفت: آموزش فرهنگ ترافیک، از اولویت‌های آموزشی مدیریت شهری برای شهروندان است؛ چراکه این موضوع رابطه مستقیم با افزایش کیفیت اداره امور شهر در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک دارد.

موسوی با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به جز روان‌سازی ترافیک، به ایجاد نظم و انضباط شهری کمک می‌کند،‌ افزود: منطقه ۱۱، منطقه‌ای پرتردد و مرکزی به شمار می‌رود و موضوع ترافیک از موضوعات مهم این منطقه است. بدون شک با مشارکت شهروندان در این زمینه می‌توان با کمترین هزینه، بیشترین دستاوردها را در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک کسب کرد.

کارگاه آموزش‌های عمومی ترافیکی با هدف فرهنگسازی آگاهی و افزایش اطلاعات دانش‌آموزان در مدارس محلات منطقه ۱۱ در حال برگزاری است.

در این دوره‌های آموزشی که با همکاری مجموعه پارک ترافیک برگزار شد، ضمن اجرای تئاتر آموزشی، دانش‌آموزان با مسائل ترافیکی، نحوه کاربرد تابلوهای راهنمایی رانندگی هشداردهنده و بازدارنده، موضوعات قوانین راهنمایی رانندگی و نظم در عبور و مرور آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/