حوادثی همچون کرمان ثمره‌ای جز رسوایی و شکست دشمنان اسلام ندارد
حوادثی همچون کرمان ثمره‌ای جز رسوایی و شکست دشمنان اسلام ندارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ریزش ساختمان در تهران به دلیل گودبرداری و جان باختن دو شهروند تهرانی، اظهار کرد: شهرداری مناطق جهت جلوگیری از فروریزش ها و فرونشست ها، برای گودبرداری ها ملاحظات قانونی لازم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ریزش ساختمان در تهران به دلیل گودبرداری و جان باختن دو شهروند تهرانی، اظهار کرد: شهرداری مناطق جهت جلوگیری از فروریزش ها و فرونشست ها، برای گودبرداری ها ملاحظات قانونی لازم را داشته باشند.

وی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، یادآور شد: برای جریان انسان کش و کودک کش این اتفاقات چه ثمره ای جز رسوایی، شکست و پوچ شدن دارد؟ میلیاردها دلار سرمایه هالیوودی و رسانه ای در طول سه ماه در میدان عمل خود را نشان داد و رسوا شد و امروز خون کودکان مظلوم جهان از غزه تا لبنان، یمن، عراق و کرمان حکایت از این دارد که خونخواران و ظالمان رفتار مشترک دارند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم با اشاره به تظاهرات چند کیلومتری مردم در دانمارک برای دفاع از مردم فلسطین، یادآور شد: این به بهای ریخته شدن خون پاک شهدای غزه است و امیدواریم شاهد پیروزی نهایی آنها باشیم.

انتهای پیام/