شهردار خرم‌آباد استیضاح می‌شود – ایمنا
شهردار خرم‌آباد استیضاح می‌شود – ایمنا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، کرم نعمتی در حاشیه جلسه سوال از شهردار خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به قانع نشدن اعضای شورای ششم خرم‌آباد از پاسخ شهردار این شهر به بخش دوم سوالات آن‌ها، در جلسه‌ای که یکشنبه هفته آینده _سی‌ام بهمن_ به‌منظور استیضاح وی برگزار خواهد شد، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

کرم نعمتی در حاشیه جلسه سوال از شهردار خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به قانع نشدن اعضای شورای ششم خرم‌آباد از پاسخ شهردار این شهر به بخش دوم سوالات آن‌ها، در جلسه‌ای که یکشنبه هفته آینده _سی‌ام بهمن_ به‌منظور استیضاح وی برگزار خواهد شد، تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

وی افزود: استیضاح شهردار حق طبیعی اعضای شورای اسلامی شهر است تا در صورت وجود نارضایتی از عملکرد شهردار این اقدام را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: در روند استیضاح شهردار ۵۴ سوال از طرف اعضای شورا مطرح شد که شهردار طی دو جلسه به سوالات پاسخ پرداخت تا بتواند اعضا را قانع کند.

وی ادامه داد: با توجه به بودجه و ظرفیت‌های شهر خرم‌آباد، اعضای شورا از روند فعالیت‌ها در مدیریت شهری رضایت ندارند و از پاسخ شهردار به بخش دوم سوالات مطرح شده، قانع نشدند.

نعمتی اظهار کرد: آنچه که مهم است قضاوت اعضای شورای اسلامی شهر است، یعنی اعضای شورا که من نیز یکی از آنها هستم، باید مصلحت شهر، منافع مردم و منافع شهروندی را لحاظ کنند و بهترین تصمیم را با توجه به شرایط زمانی بگیرند؛ آنچه که مهم است این است که اعضای شورا باید بر اساس تقوا، عدل، انسانیت و واقعیات تصمیم بگیرند نه اینکه منافع شخصی را لحاظ کنند.

وی با اشاره به اینکه موضوع عزل سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد صرفاً در زمینه مدیریت شهری است، گفت: شهردار این شهر فردی پاکدست و مایه افتخار ما است اما مشکلات مدیریتی باعث شد تصمیمی مبنی بر استیضاح گرفته شود که امیدواریم هر آنچه که به صلاح مردم است، اتفاق بیفتد.