توجه به فلسفه طرح شهردار مدرسه باعث ریل‌گذاری درست مسیر می‌شود
توجه به فلسفه طرح شهردار مدرسه باعث ریل‌گذاری درست مسیر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠؛ رضا شنگی شهردار منطقه ضمن تبریک انتخاب دبیر مجمع، درخصوص اهمیت وظیفه شهرداران مدارس گفت: امیدواریم با حضور شما حرکت‌های رو به جلو و اثرگذاری را شاهد باشیم. شنگی ابراز داشت: پذیرش جایگاه شهردار مدرسه، ضمن آشنایی با فضای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠؛ رضا شنگی شهردار منطقه ضمن تبریک انتخاب دبیر مجمع، درخصوص اهمیت وظیفه شهرداران مدارس گفت: امیدواریم با حضور شما حرکت‌های رو به جلو و اثرگذاری را شاهد باشیم.

شنگی ابراز داشت: پذیرش جایگاه شهردار مدرسه، ضمن آشنایی با فضای مدیریت شهری، آمادگی های لازم جهت برعهده گرفتن مسئولیتهای بالاتر در آینده را برای این دانش آموزان فراهم می نماید.

وی با تاکید بر آگاهی به فلسفه اجرای طرح شهرداران مدرسه، بیان کرد: فلسفه طرح شهردار مدرسه، آمادگی و یادگیری مهارت در کار گروهی، مشارکت پذیری و حس تعلق داشتن می باشد تا در نهایت، نتیجه کار گروهی صحیح و اثرگذار شود.

شهردار منطقه وظیفه اداره آموزش شهروندی را ارتقاء سطح اندیشه، آگاهی و دانش، شهرداران مدارس بیان کرد و گفت: این مهم با برگزاری تورهای آموزشی، جهت کسب دانش و آگاهی محقق می شود. همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشارکتی در مدارس از دیگر اقدامات اجرای کار گروهی و ارتقای مهارت مشارکت پذیری در دانش آموزان می باشد.

گفتنی است در این نشست، انتخابات اعضای مجمع شهرداران مدارس با حضور شهردار منطقه، نماینده اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، شهرداران نواحی انجام شد. 

انتهای پیام/