تخصیص بودجه جهت تکمیل و تجهیز ناوگان آتش نشانی شهر
تخصیص بودجه جهت تکمیل و تجهیز ناوگان آتش نشانی شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کرج در آئین رونمایی از تجهیزات و ناوگان آتش‌نشانی با بیان اینکه تجهیز ناوگان آتش نشانی دغدغه شورای اسلامی شهر کرج است افزود: شورای شهر هم در بحث معیشت پرسنل سازمان آتش نشانی و هم در بحث […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کرج در آئین رونمایی از تجهیزات و ناوگان آتش‌نشانی با بیان اینکه تجهیز ناوگان آتش نشانی دغدغه شورای اسلامی شهر کرج است افزود: شورای شهر هم در بحث معیشت پرسنل سازمان آتش نشانی و هم در بحث تجهیزات و ادوات آتش نشانی برنامه‌ریزی و اقدامات مطلوبی داشته است.

محمدی ضمن تشکر ویژه از مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهردار کرج از تلاش و پیگیری‌های مجدانه همه مسولان جهت تجهیز این اداوت و ماشین آلات که  در حفظ جان شهروندان تلاش می‌کنند قدردانی و تشکر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در سال آینده در حال تهیه نردبان‌های مورد نیاز هستیم و امیدوارم قبل از اتمام این دوره شورا شاهد بهره‌برداری از نردبان‌های مورد نیاز آتش‌نشانی هم باشیم.

محمدی همچنین از همکاران فعلی سازمان آتش‌نشانی و تمامی پیشکسوتان و بازنشستگانی که جهت حفظ جان و مال شهروندان تلاش کرده‌اند قدردانی کرد.

منتشر شده در تاریخ ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲