تجلیل از قاری نونهال تبریزی در چهل و دومین قرار خدمت شهرداری
تجلیل از قاری نونهال تبریزی در چهل و دومین قرار خدمت شهرداری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز در دومین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری، از مهدی زارع قاری نونهال تبریزی تجلیل به عمل آورد. به گزارش شهریار، این اقدام شهردار تبریز در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی انجام می‌گیرد. همچنین طبق دستور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، تمامی مناطق […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز در دومین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری، از مهدی زارع قاری نونهال تبریزی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش شهریار، این اقدام شهردار تبریز در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی انجام می‌گیرد. همچنین طبق دستور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، تمامی مناطق ملزم هستند در مراسمات از پخش قرآن صوتی خودداری کرده و از ظرفیت قاریان استفاده کنند.

شهردار تبریز در رویکرد جدید فرهنگی و به منظور حمایت از برنامه‌های ترویج و اشاعه تلاوت قرآن کریم و تجلیل از قاریان آیات الهی بر تلاوت زنده قرآن در جلسات مدیریت شهری تاکید دارد.

بر همین اساس در دومین قرار خدمت از دور پنجم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۷، یعقوب هوشیار از قاری نونهال قرآن مجید، مهدی زارع تجلیل به عمل آورد.

آخرین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز با تمرکز بر پیگیری مصوبات قرارهای خدمت قبلی و رفع مشکلات موجود و همچنین موضوع ناحیه محوری و گزارش عملکرد نواحی برگزار می شود.