شمارش معکوس برای تحقق R۱۱
شمارش معکوس برای تحقق R۱۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، به دنبال بازدید هفته گذشته مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ از روند اجرایی پروژه عمرانی دوربرگردان غیر هم سطح غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی جلسه ای به منظور حل و فصل موضوعات فی مابین  برگزار و در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، به دنبال بازدید هفته گذشته مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ از روند اجرایی پروژه عمرانی دوربرگردان غیر هم سطح غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی جلسه ای به منظور حل و فصل موضوعات فی مابین  برگزار و در خصوص مطالبات دو سویه مذاکره شد.

وی در این جلسه بر اجرای تفاهمات گذشته و حل و فصل مطالبات دوسویه تاکید کرد و گفت: یکی از پروژه‌های عمرانی در منطقه ۲۲ تهران، دوربرگردان غیر هم سطح R۱۱ برای کاهش مسافت تردد خودروها در بزرگراه شهید همدانی از غرب به شرق می‌باشد که در محدوده بلوار شهید اردستانی واقع شده است. 

نصرتی افزود: رفع معارض در حاشیه شرق بزرگراه شهید همدانی نیز از جمله مراحل اجرایی این پروژه است که با اتمام آن، این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید و با راه اندازی این دوربرگردان شاهد کاهش ۵/۴ کیلومتری مسافت تردد شهروندان تهرانی از غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی خواهیم بود.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه پروژه مذکور در حال حاضر پیشرفت ۶۶ درصدی داشته خاطرنشان کرد: با طرح موضوعاتی مانند این پروژه که نیاز به همکاری دستگاه‌های ذیربط دارد؛ تلاش خواهد شد اقدامات صورت گرفته به نتایج مطلوب دست پیدا نماید.

وی یادآور شد: رفع معارضات ملکی و تاسیساتی زمانبر است و با همکاری و همفکری و بیان نقطه نظرات و راهکارهای عملیاتی تعیین تکلیف و به نتیجه خواهد رسید. در این خصوص نیز با رایزنی های صورت گرفته مطالبات و دغدغه‌های معارضین رفع و با آزادسازی مسیر، رفع معارض و تزریق اعتبارات لازم، در روند اجرای این پروژه‌ عمرانی مهم تسریع خواهد شد.

انتهای پیام/