برگزیدگان لیگ فوتسال جام امامت و ولایت آتش نشانی تبریز مشخص شدند
برگزیدگان لیگ فوتسال جام امامت و ولایت آتش نشانی تبریز مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، آیین اختتامیه و فینال لیگ فوتسال جام امامت و ولایت با مشارکت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری تبریز صبح امروز در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: ۲۴ تیم در این مسابقات شرکت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

آیین اختتامیه و فینال لیگ فوتسال جام امامت و ولایت با مشارکت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری تبریز صبح امروز در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: ۲۴ تیم در این مسابقات شرکت داشتند که هدف از آن ایجاد شور، نشاط و افزایش انگیزه بین همکاران است.

وی این مسابقات ورزشی را برای سلامتی شهروندان و مجموعه شهرداری تبریز دانست و اظهار کرد: از شهردار تبریز که در دوره فعلی مدیریت شهری در کنار مسائل عمرانی، زیست محیطی و خدماتی توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارند قدردانی می‌کنم.

سهرابی تصریح کرد: این توجه در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و اجرای برنامه های ورزشی و ۵۲ هفته ورزشی سال مشهود است. در این بین ۵۰ پروژه ورزشی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری تبریز یادآور شد: همچنین با دستور شهردار تبریز تیم آتش نشانی در مسابقات بین المللی احیا و نجات که با حضور شش تیم خارجی و تیم ملی و به مناسبت گرامیداشت ۱۰ هزار شهید استان برگزار می شود، به عنوان نماینده تبریز حضور یابد.

ایستگاه ۱۴ اندیشه رتبه اول مسابقات، ایستگاه ۳ستارخان رتبه دوم مسابقات و همچنین ایستگاه ۶ شتربان رتبه سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.