تجلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از خانواده شهید «امیر حسین‌پور»
تجلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از خانواده شهید «امیر حسین‌پور»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از خانواده معظم بسیجی دلاور شهید «امیر حسین پور» تجلیل کردند. به گزارش شهریار، صبح امروز در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورا که به ریاست علی نوای باغبان برگزار شد، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و سردار سرتیپ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از خانواده معظم بسیجی دلاور شهید «امیر حسین پور» تجلیل کردند.

به گزارش شهریار، صبح امروز در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورا که به ریاست علی نوای باغبان برگزار شد، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا از خانواده معظم شهید مدافع امنیت امیر حسین پور تجلیل به عمل آمد.

علی نوای باغبان، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه گفت: وظیفه ما به عنوان خادمان شهر و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر، تجلیل از اقدام و ایثار این شهید والامقام است.

باغبان افزود: با شهادت این شهید والامقام، جو شهادت در شهر تبریز اوج گرفته و یک بار دیگر انجام وظیفه و شهادت در راه وظیفه تداعی شد.

وی ادامه داد: قدردانی از خانواده معظم شهدا به خصوص خانواده شهید امیر حسین پور از وظایف ما شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به شمار می رود.

بسیجی شهید امیر حسین پور ۲۷ خرداد سال ۱۳۷۵ در تبریز  چشم به جهان گشود. وی در گشت رضویون فعالیت داشته و حین ماموریت در محله دانشسرا از ناحیه سر و چشم به شدت مجروح شده و بعد از تحمل جراحات شدید در ۲۴ تیر سال جاری به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.