گذر آقانورالله نجفی نباید به فضای بی‌دفاع شهری تبدیل شود
گذر آقانورالله نجفی نباید به فضای بی‌دفاع شهری تبدیل شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه دهم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: به‌رغم اینکه از ابتدای دوره تاکید بر استفاده بیشتر بانوان در مدیریت شهر بود اما شاهد اتفاق ویژه‌ای در این خصوص […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه دهم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: به‌رغم اینکه از ابتدای دوره تاکید بر استفاده بیشتر بانوان در مدیریت شهر بود اما شاهد اتفاق ویژه‌ای در این خصوص نبودیم. این در حالی است که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با جمعی از بانوان فرمودند خانم‌ها در برخی موضوعات بهتر عمل می‌کنند و دقت و نگاه ظریف آن‌ها به موضوعات قوی‌تر از آقایان است.

وی با اشاره به ساماندهی گذر آقا نورالله نجفی بیان کرد: این پیاده‌راه نمونه که مردم سال‌ها از گرد و غبار و آسیب‌های مختلف آن رنج می‌بردند، اصلاح شد که امروز در ایران کم نظیر است، اما این محیط نباید به فضای بی دفاع شهری تبدیل شود، باید دسترسی خوب و مناسبی برای این پیاده راه ایجاد شود. فکر نمی‌کنم کسی راضی باشد که خانواده‌اش از کوچه و پس کوچه‌ها تردد کنند تا به پیاده راه برسند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر لزوم حضور نیروی فرهنگی در بخش‌های مختلف شهرداری از جمله مترو، اتوبوسرانی و نوسازی گفت: در این بخش‌ها جای نیروی فرهنگی که با برگزاری رویدادها و اقدامات بتواند پروژه‌ها را اطلاع‌رسانی کند خالی است.

میرباقری ادامه داد: در جلسه‌ای با حضور پزشکان مشخص شد که آن‌ها نیز از وجود مدرس ابن سینا در اصفهان مطلع نیستند و این ناشی از نبود رویداد یا برنامه‌هایی است که باید در این زمینه اجرا شود.