تجلیل از روشندلان شاغل در مجموعه شهرداری تبریز
تجلیل از روشندلان شاغل در مجموعه شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به مناسبت ۲۳ مهر، روز جهانی عصای سفید از روشندلان شاغل در مجموعه شهرداری تبریز تجلیل به عمل آمد. به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز نیاری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز ضمن تجلیل از جعفر آزادی همکار روشندل شاغل در شهرداری مرکز اظهار کرد: این عزیزان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به مناسبت ۲۳ مهر، روز جهانی عصای سفید از روشندلان شاغل در مجموعه شهرداری تبریز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز نیاری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز ضمن تجلیل از جعفر آزادی همکار روشندل شاغل در شهرداری مرکز اظهار کرد: این عزیزان در کارهای محوله خویش با دقت و ریزبینی خاصی مشغول فعالیت هستند بر همین اساس به مناسب روز جهانی نابینایان و عصای سفید، از ۱۰ نفر روشندل شاغل در شهرداری تبریز تجلیل به عمل آمد.

تیزپاز خاطرنشان کرد: بینای واقعی روشندلان هستند که با چشم دل به دنیا و مسائل آن نگاه می‌کنند. در این بین شهرداری تبریز نیز بر خود وظیفه می داند با قدردانی از تلاش های بی وقفه این عزیزان گام کوچکی جهت سپاس از فعالیت روشندلان شاغل در مجموعه بردارد.

وی با اشاره به ضرورت تجلیل و رسیدگی به وضعیت روشندلان، افزود: به مناسبت روز جهانی عصای سفید از همکاران روشندلان شاغل در شهرداری تبریز با اهدای لوح تقدیری تجلیل به عمل آمد.

بر همین اساس ۱۰ نفر روشندلان شاغل در شهرداری تبریز شامل آقایان و خانم‌ها جعفر آزادی، سعید بیگ پور، رضا گل محمدی، مولا قاسمی، مهدیه عبداللهی، بهروز شایان، بهنام حسینی، فرزاد شعبان، مهناز زارعی، بهزاد زاد علی اصغر تجلیل به عمل آمد.

پانزدهم اکتبر یا ۲۳ مهر به عنوان روز جهانی نابینایان یا قانون عصای سفید نام گذاری شده است.