پارک های جنوب غرب تبریز روشن می شوند
پارک های جنوب غرب تبریز روشن می شوند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه۷ تبریز از برنامه ریزی برای تامین روشنایی پارک های سطح منطقه به ترتیب اولویت خبرداد. به گزارش شهریار، محمد رشتبری با اشاره به اینکه عملیات تجهیز و اصلاح زیرساخت های روشنایی در سطح منطقه به صورت گسترده در حال انجام است و در اولویت کاری شهرداری منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه۷ تبریز از برنامه ریزی برای تامین روشنایی پارک های سطح منطقه به ترتیب اولویت خبرداد.

به گزارش شهریار، محمد رشتبری با اشاره به اینکه عملیات تجهیز و اصلاح زیرساخت های روشنایی در سطح منطقه به صورت گسترده در حال انجام است و در اولویت کاری شهرداری منطقه قرار دارد، گفت: با تاکید براهمیت نقش روشنایی در تأمین ایمنی و امنیت فضاهای شهری و حذف فضاهای بی دفاع شهری و ارتقای رفاه خانواده ها برای بهره مندی از بوستان ها، پایه چراغ های جدید در پارک تلاش نصب شد.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری با توجه به امکانات و تخصص خود نسبت به تولید و ساخت تجهیزات مورد نیاز در محل کارگاه امانی اقدام می کنند که به این واسطه در کاهش و مدیریت هزینه ها نیز کمک شایانی به منطقه می شود.

رشتبری گفت: در راستای مطالبات مردمی در خصوص تکمیل روشنایی پارک تلاش، طی یک ماه اخیر عملیات ساخت و تولید ۴۰ عدد پایه چراغ ۶متری و ۸۰ مورد چراغ توسط متخصصین فنی منطقه انجام و در حال نصب است.

رشتبری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث روشنایی پارک ها در سال گذشته افزود: در سال گذشته روشنایی بیش از ۱۶ پارک و معابر اصلی سطح حوزه به ویژه خیابان شهید صمدی بطور ویژه و به طول ۲ کیلو متر اصلاح شد که در تداوم این عملیات طی ماه های گذشته اصلاح روشنایی پارک های صفای آخماقیه و فضای سبز خیابان اخوان انجام گرفته است.

تامین روشنایی پارک ها و معابر اصلی منطقه در راستای زیباسازی و بهره مندی شهروندان و مسافران از فضاهای شهری از برنامه های اصلی شهرداری منطقه بوده و توجه به شیوه های مختلف زیباسازی جنوب غرب تبریز به عنوان یکی از مبادی ورودی شهر مورد توجه شهرداری منطقه بوده که اصلاح روشنایی معابر و پارک ها نیز در این راستا انجام می شود.