تامین زیرساخت‌های شهری برای سکونت ۲۳۰ هزار نفر در پردیسان قم
تامین زیرساخت‌های شهری برای سکونت ۲۳۰ هزار نفر در پردیسان قم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به ظرفیت منطقه هشت شهرداری قم، اظهار کرد: منطقه پردیسان با مساحتی برابر با دو هزار ۵۷۸ هکتار یکی از مناطق هشت‌گانه شهری است. وی با اشاره به آمار نیروهای شاغل در حوزه‌های مختلف، افزود: در مجموع ۱۳۸ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به ظرفیت منطقه هشت شهرداری قم، اظهار کرد: منطقه پردیسان با مساحتی برابر با دو هزار ۵۷۸ هکتار یکی از مناطق هشت‌گانه شهری است.

وی با اشاره به آمار نیروهای شاغل در حوزه‌های مختلف، افزود: در مجموع ۱۳۸ نفر از نیروهای شاغل به صورت امانی و پیمانی در حوزه خدمات شهری و ۱۸۲ نفر در حوزه فضای سبز مشغول به کار هستند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از وجود سه ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه هشت شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: منطقه هشت دارای امکانات و زیرساخت‌های مطلوب است، در همین راستا می‌توان به وجود ۵۶ مورد مدرسه ،۲۳ مسجد و حسینیه، هشت دانشگاه و مراکز آموزش عالی اشاره کرد.

مظفری اضافه کرد: روزانه دو میلیون و ۸۱۰ هزار مترمربع رفت‌وروب در سطح منطقه هشت در حال انجام است و ۷۰ تن زباله و ۱۰ نیسان بار برگ و شاخه درختان و نخاله جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در آراستگی شهر گفت: شهروندان در صورت مشاهده باکس‌های نیاز به تعمیر زباله با سازمان پسماند تماس بگیرند تا نسبت به تعمیر و بازسازی آن اقدام شود.