آغاز گام دوم طرح “من شهردارم” در منطقه ۲۱
آغاز گام دوم طرح “من شهردارم” در منطقه ۲۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در آغاز دومین دوره طرح “من شهردارم ۲” که با حضور معاونین، شهرداران نواحی، مدیران ادارات و نمایندگان سرای محلات و سفیران طرح من شهردارم و … حضور داشتند، چگونگی اجرای طرح من شهردارم ۲ تبیین شد. “فرامرز اکبری” […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در آغاز دومین دوره طرح “من شهردارم ۲” که با حضور معاونین، شهرداران نواحی، مدیران ادارات و نمایندگان سرای محلات و سفیران طرح من شهردارم و … حضور داشتند، چگونگی اجرای طرح من شهردارم ۲ تبیین شد.

“فرامرز اکبری” معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در این جلسه گفت: در طرح “من شهردارم ۱” منطقه ۲۱ موفق به کسب رتبه اول شد و با نگاه ویژه به منطقه و ابتکار همکاران در حوزه اجتماعی و روابط عمومی امیدواریم مجددا بتوانیم در این مقام بمانیم.

“سهیل کوثری” معاون نظام فنی و اجرایی اداره کل بودجه شهرداری تهران نیز در سخنانی تصریح کرد: موفقیت در این طرح عزم و اراده شماهاست. در طرح “من شهردارم ۲” چهار هزار پروژه به قضاوت مردمی گذاشته می شود. در “طرح من شهردارم” مشکلات شهر از نگاه خود شهروندان دیده و بررسی می شود.

“”میر محمد مطهری موید” معاون امور اجتماعی و فرهنگی نیز در این جلسه گفت: شور و نشاط در بین تمامی همکاران به وجود آمد که نتیجه آن کسب رتبه اول منطقه ۲۱ در بین مناطق ۲۲ گانه شد و با استفاده از روش های تلفنی، چهره به چهره و تبلیغات بتوانیم در “طرح من شهردارم۲” نیز موفق به کسب رتبه اول شویم.

“محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ نیز با بیان تدابیر خود در “طرح من طرح شهردارم ۲” گفت: اصل مشارکت و بحث همراهی مردم در همه طرح ها برکت است.باید انگیزه های شهروندان را برای مشارکت در این برنامه برانگیخت تا با امکانات داشته به اهداف “طرح من شهردارم” دست یافت.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از بهترین ویژگی این طرح، تشویق شهروندان به تعامل بیشتر در امور شهر و ایجاد ارتباط بین شهرداری و شهروندان است.

طرح “من شهردارم ۲” از یازدهم تا سی ام ادر ادامه دارد و برای اجرای بهتر ان سعی می شود از نظرات و پیشنهادات شهروندان استفاده تا به نتیجه بهتر و شهر ایده آل دست یابیم.

انتهای پیام/