احصای مشکلات محلات منطقه ۶ توسط چهار رسانه محلی
احصای مشکلات محلات منطقه ۶ توسط چهار رسانه محلی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سومین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز با حضور نمایندگان چهار رسانه در شهرداری منطقه ۶ برگزار شد. به گزارش شهریار، سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با حضور خبرنگاران خبرگزاری های مهر و ایلنا و پایگاه های خبری خبرآنلاین و شهریار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سومین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز با حضور نمایندگان چهار رسانه در شهرداری منطقه ۶ برگزار شد.

به گزارش شهریار، سومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با حضور خبرنگاران خبرگزاری های مهر و ایلنا و پایگاه های خبری خبرآنلاین و شهریار نیوز برگزار شد.

در این جلسه قرار خدمت که با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، معاونان شهردار و شهردار منطقه ۶ ظهر امروز در این منطقه آغاز شده، رسانه های مذکور اقدام به احصای مشکلات محلات مختلف حوزه شهرداری منطقه ۶ کردند که در قالب کلیپی به نمایش درآمد.

طبق اعلام یعقوب هوشیار شهردار تبریز، اصحاب رسانه به عنوان ارکان اصلی سومین دور قرارهای خدمت شهرداری با احصاء مشکلات محلات و نگاه دقیق و ریزبینانه به عنوان بازوان مدیریت شهری نقش عمده ای دارند.

بر همین اساس، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با صدور فراخوان دعوت از اصحاب رسانه و اعلام آمادگی چهار رسانه برای حضور در این جلسه اقدام کرد.

در نهایت مشکلات احصاء شده در حوزه شهرداری منطقه ۶ توسط این رسانه‌ها در قالب یک کلیپ در جلسه امروز قرار خدمت پخش و موارد مطرح شده در آن مورد بررسی قرار گرفت.

محلات خطیب، شنب غازان، نظام پزشکی، دامپزشکی، شهرک امام (ره)، ورودی تبریز از سمت مرند، کوی شهید بهشتی و قراملک از جمله محلات منطقه ۶ هستند که مشکلاتی اعم از ترافیک، ساخت و سازهای غیرمجاز، آب های سطحی، آسفالت محلات و معابر، سد معبر و غیره توسط رسانه ها احصا و به سمع و نظر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.