تشکیل ستاد و اجرای طرح استقبال از مهر در منطقه ۹ اصفهان
تشکیل ستاد و اجرای طرح استقبال از مهر در منطقه ۹ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای آماده‌سازی منطقه ۹ برای بازگشایی مدارس، جلسه ستاد مهر شهرداری این منطقه با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی و همچنین تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی تشکیل شد. وی افزود: شهرداری در تلاش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای آماده‌سازی منطقه ۹ برای بازگشایی مدارس، جلسه ستاد مهر شهرداری این منطقه با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی و همچنین تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی تشکیل شد.

وی افزود: شهرداری در تلاش است با امکاناتی که در اختیار دارد در حوزه ایمن‌سازی، زیباسازی و پاکسازی همزمان با آغاز فصل تعلیم و تربیت، فضای شهری را برای ورود به سال تحصیلی جدید آماده کند تا دانش‌آموزان این سال را بدون دغدغه سپری کنند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز طرح استقبال از مهر گفت: نقش‌بندی دیوارنگاره بر دیوارهای مدارس آزادگان، عمار و شهید ایلاقی در دست اجرا است.

وی با اشاره به پوشش ترافیکی معابر پرتردد و اصلی برای تأمین ایمنی دانش‌آموزان به‌ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی تصریح کرد: نصب سرعت‌گیر برای مدرسه ۱۳ آبان خیابان حجازی، مدرسه استثنایی کوچه مهدیه و پیش‌دبستانی گل‌ها واقع در کوچه زاینده رود در حال اجرا است.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: عملیات احداث گذرگاه عابر پیاده و نصب تابلوی محل عبور دانش‌آموزان در خیابان میرزاطاهر کوچه ۵۳ مدرسه رحمان به‌منظور ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان در دست اقدام است.

وی با تاکید بر وجود علائم ترافیکی در نظم بخشیدن و تأمین ایمنی شهروندان به‌ویژه محصلان خاطرنشان کرد: تعویض بولاردهای فرسوده، ساماندهی و بهسازی تابلوهای ترافیکی، تعویض تابلوهای فرسوده و نصب تابلوهای محل عبور دانش‌آموزان در معابر پیرامون تمامی مدارس منطقه به مرحله اجرا رسیده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به تدوین و اجرای طرح‌های مختلف این منطقه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از اجرای برنامه جشن شروع سال تحصیلی در یکی از مدارس به‌صورت نمادین خبر داد و گفت: رنگ‌آمیزی جداول در محدوده چهارراه‌ها، گذرگاه‌های عابر پیاده و دوربرگردان‌ها، خط‌کشی گذرگاه عابر پیاده به همراه روکش آسفالت خیابان آتشگاه قبل از منارجنبان کوچه مهرگان در حال انجام است.

قاضی‌عسگر خاطر نشان کرد: با تلاش اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان اجرای این طرح با هزینه‌ای بالغ هشت میلیارد ریال در حال انجام است و تا آخر شهریورماه به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: زیباسازی اطراف مدارس، بازپیرایی فضای سبز، نظافت و شست‌وشوی تمام تابلوها، علائم ترافیکی و پل‌های عابر پیاده نیز از اقدامات اداره خدمات شهری منطقه در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس است.