در جلسه ۱۳۶ علنی پایتخت چه می‌گذرد؟
در جلسه ۱۳۶ علنی پایتخت چه می‌گذرد؟
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در یکصدوسی‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود، ۱۶ دستور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری آرمانشهر خبر اظهار کرد: یکصدوسی‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفند_ در محل صحن رسمی جلسه‌های شورای اسلامی شهر تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسه ۱۶ دستور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جعفر بندی‌شربیانی نطق پیش از دستور خود را قرائت خواهد کرد و سپس صحن شورا میزبان محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان تهران است و وی گزارش عملکرد و برنامه‌های جاری این مجموعه را ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به جزئیات دستور جلسه امروز تصریح کرد: مقرر شده است حبیب کاشانی، خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران پیرامون حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های دی و بهمن ۱۴۰۱ گزارشی را در صحن قرائت کند و اعضا درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

نادعلی با اشاره به تصویب یک فوریت اعطای مجوز انتشار اوراق مالی ۳۰ هزار میلیارد ریالی به شهرداری برای اجرای طرح‌های حمل‌ونقل عمومی شهر در یکصدوسی‌وچهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: مقرر شده است تا در این جلسه جزئیات لایحه الحاق یک بند به تبصره (۳) ماده واحده مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه نیز مورد بررسی اعضا قرار گیرد تا در این باره تعیین تکلیف شود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری آرمانشهر خبر