بودجه آموزش فرهنگ ترافیک در اصفهان ۲ برابر می‌شود
بودجه آموزش فرهنگ ترافیک در اصفهان ۲ برابر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد پورمیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوع آموزش و فرهنگ ترافیک به لحاظ حساسیت‌ها و در برگیری تمامی طیف‌های جامعه موضوعی کاملاً تخصصی در امر آموزش است. وی با اشاره به ضرورت شرایط امروز شهر اصفهان و افزایش هزینه‌های این بخش افزود: بودجه سال ۱۴۰۲ معاونت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد پورمیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوع آموزش و فرهنگ ترافیک به لحاظ حساسیت‌ها و در برگیری تمامی طیف‌های جامعه موضوعی کاملاً تخصصی در امر آموزش است.

وی با اشاره به ضرورت شرایط امروز شهر اصفهان و افزایش هزینه‌های این بخش افزود: بودجه سال ۱۴۰۲ معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ۱۶ میلیارد ریال بوده است که این عدد به ۳۲ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۳ افزایش خواهد یافت.

مدیر کل مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: هرگونه هزینه در بخش فرهنگ و ارتقای فرهنگ ترافیک به مثابه سرمایه‌گذاری است که علاوه‌بر کاهش سوانح و حوادث رانندگی برای عابر عابران پیاده و رانندگان موجب بهبود وضعیت عبور و مرور خواهد شد.

پورمیدانی بخشی از اقدامات سال گذشته معاونت را شامل فرهنگ‌سازی عابر پیاده، موتورسیکلت، پلیس مدرسه و سرویس مدارس دانست و گفت: آموزش پلیس مدرسه برای تمامی مدارس نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش، ارائه آموزش‌های ترافیک به بیش از ۵ هزار راننده تاکسی و سرویس مدارس و ارائه خدمات به ۵ هزار و ۲۰۰ کودک و دانش‌آموز در سطح پارک‌های آموزش ترافیک از دیگر اقدامات در این زمینه بوده است.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از پارک‌های آموزش ترافیک، تولید و انتشار محتوای آموزشی، تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ عدد تجهیزات مرتبط با ایمنی عبور و مرور دانش‌آموزان شامل حمایل، تابلوی ایست و کتاب سوت از دیگر اقدامات فرهنگی و آموزشی این سازمان است.