احصاء ۳۱ موضوع خدمات شهری با محوریت ۳۶۰ درجه در منطقه ۸
احصاء ۳۱ موضوع خدمات شهری با محوریت ۳۶۰ درجه در منطقه ۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛طرح تحول نگهداشت شهر با محوریت نگاه ۳۶۰ درجه به منطقه۸ با احصاء ۳۱ موضوع در حوزه خدمات شهری اجرایی می‌شود. بر اساس گزارش معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه، این طرح براساس طرح تحول نگهداشت شهر و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛طرح تحول نگهداشت شهر با محوریت نگاه ۳۶۰ درجه به منطقه۸ با احصاء ۳۱ موضوع در حوزه خدمات شهری اجرایی می‌شود.

بر اساس گزارش معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه، این طرح براساس طرح تحول نگهداشت شهر و با هدف افزایش رفاه حال شهروندان و ارتقای سلامت روان و ایجاد زیبایی بصری در منطقه انجام می‌شود.

با توجه به اینکه نگاه نظارتی ۳۶۰ درجه به امور شهر و نظارت های میدانی مستمر و برنامه ریزی های انجام شده نقش موثری در ارتقای نگهداشت شهر به طور ویژه در معابر دارد، در گام  اول مدیریت شهری منطقه۸ به همراه معتمدین محلات، شهرداران نواحی و کارشناسان با حضور در محلات و با مشارکت ادارات و نواحی سه گانه ۳۱ موضوع را احصا و مقرر شد در ادامه و بعد از اقدام نیز موارد مورد پایش مجدد  قرار بگیرد.

گفتنی است در این راستا ۳۱ نقطه در نواحی سه گانه انتخاب که تعداد آن به تفکیک در ناحیه یک ۱۰ ناحیه دو ۱۰ و ناحیه سه ۱۱ است که مهمترین موضوعات مرتبط با حوزه خدمات شهری و محیط زیست که توسط  ادارات و بر اساس درخواست‌های شهروندی احصا شده با موضوع نگهداشت شهر از جمله نظافت، افزایش مخازن پسماند، رسیدگی به فضای و کاشت گل های فصلی و … است.

انتهای پیام/