بهسازی و رسیدگی مستمر به وضعیت روشنایی پارکهای سطح شهر
بهسازی و رسیدگی مستمر به وضعیت روشنایی پارکهای سطح شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از بهسازی و رسیدگی مستمر به وضعیت روشنایی پارکهای سطح شهر خبر داد. به گزارش شهریار ، سیامک آسیایی در جریان بازدید از پروژه های فنی و عمرانی مجموعه ائل گولی با اعلام این خبر گفت:در راستای ارائه خدمات بهینه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از بهسازی و رسیدگی مستمر به وضعیت روشنایی پارکهای سطح شهر خبر داد.

به گزارش شهریار ، سیامک آسیایی در جریان بازدید از پروژه های فنی و عمرانی مجموعه ائل گولی با اعلام این خبر گفت:در راستای ارائه خدمات بهینه به همشهریان عزیز و میهمانان گرامی، رسیدگی مستمر به وضعیت عمومی پارکها جزو آیتم‌ها و اولویت های اصلی و روزانه برنامه های حوزه سیما، متظر و فضای سبز  قرار دارد.

وی در این زمینه روشنایی پارکها را از شاخصه های اصلی بهسازی امور پارکها عنوان کرد که با توجه به حضور حداکثری مردم در ساعات شب در تفرجگاههای شهری، حل نواقص و بهبود وضعیت در این بخش را ضروری می سازد.
آسیایی از تشکیل اکیپ ویژه رصد و رسیدگی به وضعیت روشنایی پارکها متشکل از کارشتاسان و عوامل واحد برق سازمان متبوع خود نیز خبرداد که بطور مستمر در ساعات شب در تفرجگاههای سطح شهر حضور و ضمن رصد موارد و نواقص احتمالی نسبت به رفع آنها اقدام می نمایند.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز ابراز امیدواری کرد با اقدامات و برنامه ریزیهای انجام یافته مشکلی از بابت روشنایی و نورپردازی پارکها نداشته باشیم و میزبان خوبی برای همشهریان عزیز و میهمانان گرامی در طول مدت اقامتشان در تفرجگاههای شهری باشیم.