آمادگی کارکنان حوزه فضای سبز و زیباسازی برای اجرای طرح‌های نوروزی
آمادگی کارکنان حوزه فضای سبز و زیباسازی برای اجرای طرح‌های نوروزی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز بر آمادگی کامل کارکنان حوزه فضای سبز و زیباسازی بر اجرای طرح‌های ویژه نوروزی، تهیه و خرید به موقع اقلام مورد نیاز تاکید کرد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی در اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۲ اظهار کرد: بسترسازی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز بر آمادگی کامل کارکنان حوزه فضای سبز و زیباسازی بر اجرای طرح‌های ویژه نوروزی، تهیه و خرید به موقع اقلام مورد نیاز تاکید کرد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی در اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۲ اظهار کرد: بسترسازی مناسب محل‌های کاشت و طرح‌های گلکاری و تهیه سموم و ایجاد ساز و کار مناسب برای انجام به موقع سمپاشی زمستانی در اسفند ماه حائز اهمیت است.

آسیایی در خصوص روند آماده‌سازی و نصب المان‌های نوروزی در سطح شهر نیز خاطرنشان کرد: کلیه المان‌هایی که طی قرارداد با هنرمندان، در سطح شهر نصب می‌شوند باید قبلاً به تایید و تصویب کمیته حجم و داوری سازمان سیما، منظر و فضای سبز برسد.

وی در ادامه با ذکر برخی از آیتم‌های اجرایی حوزه فضای سبز و زیباسازی در روزهای مانده به آخر سال، برآماده‌سازی هر چه شایسته شهر تبریز برای سال نو تاکید کرد.