بسکتبال و والیبال قهرمان‌شهر ۲ منطقه ۱۱ به ایستگاه پایانی رسید
بسکتبال و والیبال قهرمان‌شهر ۲ منطقه ۱۱ به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به برگزاری دور منطقه‌ای قهرمان شهر ۲ در این منطقه گفت: مسابقات بسکتبال قهرمان شهر ۲، دور منطقه‌ای در محلات ۱۷ گانه منطقه ۱۱ در رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به برگزاری دور منطقه‌ای قهرمان شهر ۲ در این منطقه گفت: مسابقات بسکتبال قهرمان شهر ۲، دور منطقه‌ای در محلات ۱۷ گانه منطقه ۱۱ در رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در واپسین روزهای پاییز از ساعت ۸ صبح در مجموعه ورزشی شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

موسوی همچنین از برگزاری مسابقات والیبال قهرمان شهر ۲ در این منطقه خبر داد و افزود: این مسابقات نیز برای افراد زیر ۱۸ سال محلات ۱۷گانه منطقه ۱۱ در مجموعه ورزشی شهرداری این منطقه با حضور ۱۷ به اجرا درآمد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز دراین‌باره توضیح داد: در پایان مسابقات بسکتبال در رده سنی زیر ۱۸ سال، محله فروزش به مقام قهرمانی و تیم محله امیریه به مقام دوم و تیم محله جمهوری به مقام سوم نایل شدند.

عموزاده افزود: در رده سنی بالای ۱۸ سال، تیم محله سلامت به مقام اول و تیم محله منیریه به مقام دوم و تیم محله آگاهی به مقام سوم نایل شدند که به نفرات برتر مسابقات جوایز نقدی، حکم قهرمانی و مدال تعلق گرفت.

وی در مورد مسابقات والیبال قهرمان شهر ۲ دور منطقه ای نیز بیان کرد: در در پایان مسابقات والیبال زیر ۱۸ سال محلات ۱۷گانه منطقه ۱۱، تیم محله هلال‌احمر اول و تیم محله امیریه دوم و تیم محله منیریه به مقام سوم مسابقات دست یافتند و این مسابقات با حضور آقای جوزایی از رؤسای سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

گفتنی است اختتامیه مسابقات بسکتبال نیز با حضور حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، رؤسای ادارات اجتماعی و فرهنگی منطقه و مجیدی، نماینده سازمان ورزش شهرداری تهران به اجرا درآمد.

انتهای پیام/