دستور شهردار تبریز بر انجام تعهدات پیمانکار شهرک مبل مایان
دستور شهردار تبریز بر انجام تعهدات پیمانکار شهرک مبل مایان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از توقف عملیات پیمانکار شهرک مبل مایان خبر داد و گفت:این موضوع باید تعیین تکلیف شده و اگر پیمانکار تمکین نکند، بر اساس ماده ۳۸ قرارداد وی فسخ شود. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار ظهر امروز در سومین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از توقف عملیات پیمانکار شهرک مبل مایان خبر داد و گفت:این موضوع باید تعیین تکلیف شده و اگر پیمانکار تمکین نکند، بر اساس ماده ۳۸ قرارداد وی فسخ شود.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار ظهر امروز در سومین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۶ برگزار شد، اظهار کرد: این شهرک ارزش‌ افزوده بالایی داشته و نسبت به داخل شهر قیمت بالایی دارد و در این بین ساکنان آن نیز خواستار خدمات دهی مطلوب هستند که موضوعی منطقی است.

هوشیار یادآور شد: برای سال ۱۴۰۲ در خصوص شهرک‌های خاص، برنامه ویژه ای مد نظر داریم.

وی با اشاره به موضوع ورودی شهر از غرب تبریز و لزوم ساماندهی آن افزود: ورودی شهر و حاشیه اتوبان، انبار برخی افراد نیست. جمع‌آوری انبارهای موجود در ورودی شهر کار سختی نیست و برخی موضوعات بسیار ساده است چرا که برخی موصوعات با هزینه بسیار کم حل می‌شود.

هوشیار ادامه داد: در ورودی شهر نباید زوائد بصری وجود داشته باشد و انتظار دارم تا عید نوروز، تمام این موضوعات حل شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در طرح استقبال از بهار باید زواید ورودی‌های شهر را به صورت ضربتی جمع آوری کنیم. در دور بعد قرار خدمت این موضوع باید حل شود و رسانه‌ها از حل این معضل گزارش تهیه کنند.

وی با بیان اینکه منطقه شش منطقه‌ای صنعتی بوده و مشکلات ویژه خود را دارد، گفت: خواهشمندیم رسانه‌ها این موصوعات و مشکلات را مطرح کنند تا در برنامه های خود در نظر بگیریم.

هوشیار با نارضایتی از حوزه خدمات شهری در منطقه ۶ تبریز، تاکید کرد: علی‌رغم مشکلات زیاد در منطقه، عملکرد خدمات شهری قابل قبول نیست و بر اساس ارزیابی ها ضعیف است.

شهردار تبریز با اشاره به نارضایتی شهروندان در خصوص آسفالت در این منطقه، گفت: مردم به ویژه در حوزه آسفالت محلات و معابر گلایه دارند. بهتر است آسفالت اساسی را حذف و توزیع آسفالت را به محلات ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: معاونت خدمات شهری منطقه در زمینه وضعیت جاده آناخاتون بی توجه است. نخاله ریزی و مصالح فروشی در این مسیر زیاد شده است.