ظرفیت‌های فرهنگی منطقه برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استفاده می‌شود
ظرفیت‌های فرهنگی منطقه برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استفاده می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،  به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی در آیین  گرامیداشت  هفته گردشگری ضمن تقدیر از فعالین این حوزه در نواحی دهگانه گفت: گردشگری در شهرداری تهران حوزه  نوپایی است و نیاز است برای ارتقاء آن از همه ظرفیت های موجود استفاده شود. رودکی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی در آیین  گرامیداشت  هفته گردشگری ضمن تقدیر از فعالین این حوزه در نواحی دهگانه گفت: گردشگری در شهرداری تهران حوزه  نوپایی است و نیاز است برای ارتقاء آن از همه ظرفیت های موجود استفاده شود.

رودکی تصریح کرد: برای پیشرفت در این حوزه نیازمند دست یاری همه فعالین صنعت گردشگری هستیم تا در کنار هم بتوانیم علاوه بر ساماندهی زیرساخت ها، ظرفیت های خاص گردشگری منطقه از جمله کوه ها و رود دره ها را نیز توسعه دهیم.

معاون شهردار منطقه یک فرهنگ سازی را از مهمترین آیتم های توسعه گردشگری دانست که باید در کنار هم ارتقا یابد تا طبیعت و جاذبه های گردشگری چه در حوزه تاریخی، مذهبی و چه طبیعت گردی از صدمات حفظ شود.

گفتنی است؛ با اجرای این مراسم که با همکاری ستاد گردشگری شهرستان شمیرانات، میراث فرهنگی شمیرانات، فعالان حوزه گردشگری، عشایر دشت لار، غرفه های صنایع دستی و… در سرای محله جماران برگزار شد از ۱۵ نفر از فعالان این حوزه تقدیر شد.

انتهای پیام/