بزرگراه شهید ردانی‌پور ایمن‌ می‌شود
بزرگراه شهید ردانی‌پور ایمن‌ می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دلایل ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۵۰۰ متر طول حلقه سوم ترافیک شهر اصفهان از این منطقه عبور می‌کند و این مسیر از عرض بالایی برخوردار است، سرعت بالای خودروها در این محور حادثه‌ساز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دلایل ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۵۰۰ متر طول حلقه سوم ترافیک شهر اصفهان از این منطقه عبور می‌کند و این مسیر از عرض بالایی برخوردار است، سرعت بالای خودروها در این محور حادثه‌ساز است.

وی افزود: سرعت بالای خودرو در بزرگراه شهید ردانی‌پور در مبادی خروجی و ورودی به بزرگراه شهید خرازی که از عرض کمی برخوردار است و رانندگان با نزدیک شدن به آن و رؤیت تراکم ترافیک، کنترل خودرو را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به تصویب طرح حفاظ حاشیه شمالی و جنوبی بزرگراه شهید ردانی‌پور در شورای ترافیک شهر اصفهان تصریح کرد: انحراف خودروها در سرعت بالا به حاشیه این بزرگراه، حادثه‌آفرین است، به این منظور اجرای طرح گاردریل به طول ۳ هزار متر در دو مسیر تردد این بزرگراه در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

باقری ادامه داد: عملیات اجرای نصب گاردریل حاشیه بزرگراه شهید ردانی‌پور با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۰ درصدی داشته که تا پایان آبان به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به ایمن‌سازی جداکننده میانی بزرگراه شهید ردانی‌پور تصریح کرد: افزایش سرعت و تصادفات ناشی از آن باعث حادثه و انحراف خودروها به سمت مخالف مسیر تردد که منجر به تصادفات گسترده‌تری می‌شد؛ به این منظور عملیات اجرایی نیوجرسی بتنی میان بزرگراه در دستور کار این منطقه قرار گرفت و ۵۰ درصد آن اجرا شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: با عقد قرارداد پیمانکار، به‌زودی عملیات اجرای نیوجرسی بتنی میانی ادامه بزرگراه شهید ردانی‌پور را آغاز خواهیم کرد.

باقری با اشاره به تکمیل ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور اظهار کرد: دماغه‌های خروج بزرگراه دیگر نقطه حادثه‌خیز است که علاوه بر نصب گل‌میخ‌های ال‌ای‌دی چشمک‌زن، علائمی چون نصب جداول به جای بولارد، تابلوهای هشداردهنده و هدایت مسیر، نرده‌های میانی که خطر برخورد با عابر پیاده وجود دارد و اجرای بیش از ۲۵ هزار متر خط‌کشی برای ایمنی بهتر بزرگراه افزوده است.