۶۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های منطقه ۷ اصفهان آسفالت می‌شود
۶۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های منطقه ۷ اصفهان آسفالت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حجم بالای اجرای آسفالت سطح منطقه هفت در سال‌های گذشته اظهار کرد: امسال نیز تا پایان سال نهضت آسفالت منطقه با سرعت بیشتر در چندین مرحله اجرا شده یا در حال اجرا است. وی افزود: عملیات اجرای آسفالت معابر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حجم بالای اجرای آسفالت سطح منطقه هفت در سال‌های گذشته اظهار کرد: امسال نیز تا پایان سال نهضت آسفالت منطقه با سرعت بیشتر در چندین مرحله اجرا شده یا در حال اجرا است.

وی افزود: عملیات اجرای آسفالت معابر و خیابان‌های این منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۰ هزار مترمربع در حال اجرا است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات زیرسازی آسفالت معابر فرعی و کوچه‌های سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و در حدود ۱۰ هزار متر مربع در حال انجام است.

وی ادامه داد: عملیات اجرای روکش آسفالت معابر اصلی منطقه نیز به وسعت ۱۷ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شده است.

آسفالت سطح معابر اصلی و فرعی محلات کم‌برخوردار منطقه ۷ تا پایان امسال به‌صورت ویژه انجام خواهد شد.

سلطان‌آقایی با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص لکه‌گیری آسفالت معابر تصریح کرد: با هدف جلب رضایت شهروندان و با توجه به وسعت منطقه هفت چندین تیم اجرای لکه‌گیری در سطح این منطقه مشغول فعالیت است که تا کنون چهار هزار متر مربع از موارد اعلام شده، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال پوشش داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچون سال‌های گذشته اجرای روکش آسفالت معابر فرعی سطح منطقه در دستور کار قرار دارد که برای ۱۵ هزار متر مربع وسعت، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

سلطان‌آقایی افزود: عملیات آسفالت‌تراشی معابر اصلی منطقه نیز در متراژ حدودی ۹ هزار متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال طی ماه‌های گذشته صورت گرفته و کماکان ادامه دارد.

وی با بیان میزان رضایت نسبی شهروندان از آسفالت معابر و خیابان‌های منطقه هفت، تصریح کرد: با نظر مساعد شهردار اصفهان و پیگیری‌های انجام شده، آسفالت سطح معابر اصلی و فرعی محلات کم‌برخوردار منطقه نیز تا پایان امسال به‌صورت ویژه انجام خواهد شد.