برگزاری ویژه برنامه «نسل فهمیده» و کلاس های آموزشی در فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۶ تبریز
برگزاری ویژه برنامه «نسل فهمیده» و کلاس های آموزشی در فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۶ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ویژه برنامه «نسل فهمیده» و کلاس‌های آموزشی به همت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: این برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور پرشور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ویژه برنامه «نسل فهمیده» و کلاس‌های آموزشی به همت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: این برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور پرشور دانش آموزان مدرسه مریم و اجرای نقاشی با موضوع شهید فهمیده برگزار و به کودکان ستم‌دیده غزه اهداء شد.

احسان آذریان افزود: این برنامه با هدف ضرورت تبیین فرهنگ استکبار ستیزی در بین آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی و معرفت افزایی در بین دانش آموزان و خانواده هایشان برگزار شد.

در این ویژه برنامه‌، برنامه هایی از قبیل قصه گویی همراه با نمایش، پخش فیلم، قصه گویی شهید فهمیده، مسابقه نقاشی و ورزشی و اهداء جوایز انجام شد.

وی ادامه داد:  با برنامه ریزی های انجام گرفته از سوی امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز، کارگاه های آموزشی در زمینه های متنوع برای شهروندان در فرهنگسراهای این منطقه برگزار می شود.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز با اشاره به استقبال بانوان از این کلاس ها اظهار کرد: با توجه به این که برگزاری این دوره ها باعث توانمندی بانوان می‌شود و در اعتلای فرهنگ خانواده ها نقش به سزایی دارد، ما در برگزاری هر چه بهتر این برنامه ها تلاش می کنیم.

احسان آذریان در ادامه افزود: فرهنگسراهای رضوان، حضرت رقیه (س) و آناخاتون در زمینه خیاطی، قرآن، ورزش، آموزش های شهروندی، نشاط برای کودکان، مهارت‌های زندگی و روانشناسی، برگزاری کلاس های ورزشی، اجرای تمرینات صبحگاهی و….فعالیت دارد.

برگزاری دوره های آموزشی در فرهنگسراهای این منطقه در طول سال برای علاقمندان تداوم دارد.