دیدار مردمی اقراریان با شهروندان منطقه ۲۰ در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
دیدار مردمی اقراریان با شهروندان منطقه ۲۰ در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه دیدار مردمی خود در این منطقه که با هدف رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی و اجرایی شهروندان برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه برخی از مسائل، مرتبط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه دیدار مردمی خود در این منطقه که با هدف رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی و اجرایی شهروندان برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه برخی از مسائل، مرتبط با مباحث حقوقی است به همین منظور حضور و همراهی کارشناسان حقوقی و وکلا برای حل و فصل موارد مطرح شده و ارائه مشاوره در دستور کار دیدار مردمی قرار دارد.

اقراریان دیدارهای مردمی و ارتباط مستقیم با شهروندان را بسیار مهم برشمرد و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان و تسریع در پاسخگویی به درخواست های آنان است.

وی  با بیان اینکه خدمت به مردم در شورای اسلامی شهر تهران به عنوان منتخبین و نمایندگان مردم از توفیقات الهی است، ادامه داد: شوراهای اسلامی به عنوان یکی از نهادهای تصمیم گیرنده و نظارت کننده بر امور شهری می تواند تاثیرگذاری مثبتی در توسعه حقوق شهروندی داشته باشد.

رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ نیز در این دیدار اظهار داشت: دیدار چهره به چهره مسئولان با شهروندان و آشنایی با درخواست ها و مشکلات آنها آثار خوبی دارد و در کنار مشاهده نواقص از نزدیک، منجر به حفظ ارتباط آنها با مردم و به تبع آن مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت ها می شود.

در این دیدار مردمی با حضور مدیران شهری و قضایی به برخی از درخواست های عمومی و شخصی شهروندان رسیدگی شد.

گفتنی است؛ در حاشیه دیدار مردمی، با حضور سفیران دومین دوره طرح من شهردارم، اطلاع رسانی و نحوه مشارکت و ثبت رای شهروندان در سامانه من شهردارم انجام شد.

انتهای پیام/