برگزاری مسابقات ورزشی تفریحی در ۱۸ ایستگاه تندرستی بانوان منطقه ۱۹
برگزاری مسابقات ورزشی تفریحی در ۱۸ ایستگاه تندرستی بانوان منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: بانوان ورزشکار ایستگاه‌های تندرستی، با اجرای برنامه‌های پرنشاط و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های دارت، داژبال، بومی محلی و دو با یکدیگر رقابت می کنند و در پایان به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: بانوان ورزشکار ایستگاه‌های تندرستی، با اجرای برنامه‌های پرنشاط و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های دارت، داژبال، بومی محلی و دو با یکدیگر رقابت می کنند و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

به گفته این مسئول برنامه های تفریحی و ورزشی متنوعی برای اقشار مختلف شهروندان در ایستگاه های تندرستی بوستان های ولایت، شقایق، شریعتی، شهید کاظمی، نرگس، مقداد و … اجرا می شود. ضمن اینکه مسابقات خلاقانه با مشارکت شهروندان برای ایجاد شور و هیجان هر چه بیشتر در بین آنها تدارک دیده شده است.

معاون شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: آموزش دارت با عنوان چهار فصل ورزشی در ایستگاه ورزش سالمندی بوستان شقایق تا پایان سال درحال برگزاری است.

انتهای پیام /