برگزاری همایش و جشن ازدواج آسان در منطقه۲۲
برگزاری همایش و جشن ازدواج آسان در منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، محمد ناظرپناهی  شهردار ناحیه یک منطقه در این باره گفت: به مناسبت ماه مبارک رجب و دهه فجر به همت اداره اجتماعی-فرهنگی و سرای محلات ناحیه یک، همایش ترویج فرهنگ ازدواج آسان و مراسم عقد زوج های جوان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، محمد ناظرپناهی  شهردار ناحیه یک منطقه در این باره گفت: به مناسبت ماه مبارک رجب و دهه فجر به همت اداره اجتماعی-فرهنگی و سرای محلات ناحیه یک، همایش ترویج فرهنگ ازدواج آسان و مراسم عقد زوج های جوان کم بضاعت در سالن همایش ساختمان امام علی ( ع) برگزار شد.

ناظرپناهی در خصوص اهمیت این برنامه اظهار داشت: توجه جدی به نهاد خانواده یکی از ضروریات مهم و اولویت دار جامعه است که همه باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند. لذا شهرداری ناحیه یک به مناسبت ایام خجسته ماه رجب و دهه فجر با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و روش های انتخاب زوج مناسب اقدام به برگزاری این برنامه با حضور و استقبال خانواده ها نمود.

او در ادامه افزود: تاکید ویژه اسلام بر نهاد خانواده آثار بسیار مثبتی در حوزه های مختلف جامعه و در همه عرصه ها خواهد داشت که باید بشکل خاص به آن توجه کرد.

ناظرپناهی ادامه داد: فراهم سازی بستر ازدواج آسان و به جا آوردن سنت پیامبر(ص) باید با برگزاری برنامه های فرهنگی و همکاری گروه های مردم نهاد با جدیت انجام شود.

سرپرست شهرداری ناحیه یک در ادامه گفت: جمعیت جوان و هوشمند، جامعه و کشور را به سمت پیشرفت و توسعه سوق می دهد و بالا رفتن سن ازدواج و تجرد از آسیب های یک جامعه است. لذا با همین نگاه ویژه این همایش برگزار شد و با حضور مشاوران حوزه خانواده در برنامه سعی در افزایش آگاهی خانواده ها و بخصوص جوانان در شرف ازدواج شد.

ناظرپناهی تسریع کرد: در این مراسم ضمن برگزاری برنامه های شاد و معنوی، با حضور خانواده ها مراسم عقد دو زوج جوان کم بضاعت نیز برگزار شد و ضمن پذیرایی از مدعوین، چند قلم لوازم خانگی جهت اهدا به نوعروسان نیز مهیا گردید.

انتهای پیام