آسفالت ریزی بیش از ۴۰۲ تن در معابر منطقه ۷ تبریز
آسفالت ریزی بیش از ۴۰۲ تن در معابر منطقه ۷ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز از آسفالت ریزی بیش از ۴۰۲ تن از معابر منطقه ۷ طی هفته گذشته خبر داد.  به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: به‌ منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت‌ و آمد شهروندان، لکه‌گیری و آسفالت معابر، زیرسازی و آسفالت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز از آسفالت ریزی بیش از ۴۰۲ تن از معابر منطقه ۷ طی هفته گذشته خبر داد. 

به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: به‌ منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت‌ و آمد شهروندان، لکه‌گیری و آسفالت معابر، زیرسازی و آسفالت و روکش آسفالت معابر فرعی محلات با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب از اول سال در دستور کار بوده و همچنان تداوم دارد.

وی افزود: هدف از اجرای این عملیات ارتقای کیفیت آسفالت معابر برای تقویت زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری است.

رشتبری بیان کرد: معاونت فنی و عمرانی منطقه از ابتدای سال در حال اجرای عملیات آسفالت ریزی معابر، زیرسازی، آسفالت و روکش آسفالت معابر و محلات در سطح منطقه است که فقط طی هفته گذشته ۴۰۲ تن آسفالت ریزی شده است.

وی ادامه داد: اجرای این عملیات در مسیرهای ده متری اول، مسیر اصلی ۱۳ آبان، کوچه لبیشه و کوچه ابوذر در کوی لقمان حکیم در جلالیه و لکه گیری مدارس کوی لاله، اندیشه  مسیر فجر در دستور کار این شهرداری طی هفته گذشته بود.