جذب نیروی انسانی از میان معلولان مورد توجه قرار گیرد
جذب نیروی انسانی از میان معلولان مورد توجه قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم مظفر امروز _سه‌شنبه بیست و پنجم مهرماه_ در صدوهشتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با بیان اینکه ستادی در دوره جدید با هدف مناسب‌سازی شهر برای معلولان تشکیل شده است، اظهار کرد: عدالت به مثابه ایجاد فرصتی برابر است تا شهروندانی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم مظفر امروز _سه‌شنبه بیست و پنجم مهرماه_ در صدوهشتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با بیان اینکه ستادی در دوره جدید با هدف مناسب‌سازی شهر برای معلولان تشکیل شده است، اظهار کرد: عدالت به مثابه ایجاد فرصتی برابر است تا شهروندانی که دارای نواقص حرکتی هستند، فرصت رشد داشته باشند و اینکه برای اشتغال و تفریح این افراد اقدام کنیم، بسیار ارزشمند است.

وی افزود: ناظرانی در این ستاد برای مناطق انتخاب شده‌اند که از معلولان هستند و بر چگونگی اجرای پروژه‌های شهری نظارت می‌کنند که کار ارزشمندی است.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس گزارش‌ها، پرداخت حق‌الزحمه ناظران به تأخیر افتاده است و درخواست می‌کنیم، شهرداری در این زمینه اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه می‌توان سه درصد از نیروهای انسانی را از میان معلولان جذب کرد، ادامه داد: از شهرداری درخواست می‌شود این تکلیف قانونی را دنبال کند و گزارش آن را به شورا ارائه دهد.

مظفر بابیان اینکه باید فضای تفریحی و شهربازی ویژه معلولان ایجاد شود، ادامه داد: اگر شهرداری بتواند این شهربازی را ایجاد کند، اقدامی ارزشمند برای کودکان معلول خواهد بود.