برقراری ۱۱ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ اصفهان در هفته گذشته
برقراری ۱۱ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ اصفهان در هفته گذشته

برقراری ۱۱ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ اصفهان در هفته گذشته به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شد که پیگیری‌های لازم از سوی کارشناسان سامانه در حال انجام است تا […]

برقراری ۱۱ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ اصفهان در هفته گذشته

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شد که پیگیری‌های لازم از سوی کارشناسان سامانه در حال انجام است تا درخواست‌های شهروندان به نتیجه برسد.

وی افزود: از این تعداد تماس، ۳۵۲۵ مورد مشاوره و اطلاع‌رسانی و مابقی تماس‌ها مربوط به درخواست‌های اجرایی بوده که به حوزه‌های مربوطه ارجاع شده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به پیش‌بینی وزش باد از سوی هواشناسی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هنگام وزش باد از پارک خودرو در زیر درختان شهر خودداری کنند تا شاهد وقوع حوادث نباشیم.

وی ادامه داد: شهروندان چنانچه درخت خطرآفرینی را در شهر مشاهده کردند که احتمال سقوط دستک یا تنه آن وجود دارد، مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان اطلاع دهند تا در اسرع زمان پیگیری لازم انجام شود.

قاسمی با بیان اینکه در مهرماه موضوع برخورد با دست‌فروشی و سد معبر بیشترین خواسته شهروندان در تماس با ۱۳۷ بوده است، گفت: حدود ۱۸۰ گزارش سد معبر واحدهای صنفی و ۱۵۴ تماس در مورد سد معبر خودروهای دست‌فروش یا خودروهای دوره‌گرد و سپس سد معبر نخاله‌های ساختمانی را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین آمار تماس درباره سد معبر خودروهای دست‌فروش در منطقه ۱۰ با ۴۹ مورد از ابتدای مهرماه تاکنون بوده است که در این خصوص حوزه‌های خدمات شهری و کنترل نظارت اقدامات لازم را انجام خواهند داد.