نصب برچسب روی سرویس‌های مدارس اهواز در دستور کار است
نصب برچسب روی سرویس‌های مدارس اهواز در دستور کار است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، امیر صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای تابستان برنامه‌ریزی لازم برای سامان‌دهی سرویس‌های مدارس در دستور کار سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز قرار گرفت و جلسات متعددی در شورای اسلامی شهر با حضور نمایندگان آموزش و پرورش و پلیس راهور برگزار شد. وی افزود: برای این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

امیر صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای تابستان برنامه‌ریزی لازم برای سامان‌دهی سرویس‌های مدارس در دستور کار سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز قرار گرفت و جلسات متعددی در شورای اسلامی شهر با حضور نمایندگان آموزش و پرورش و پلیس راهور برگزار شد.

وی افزود: برای این کار سامانه‌ای به نام سپند طراحی شده است که رانندگان و شرکت‌های متقاضی فعالیت برای سرویس مدارس باید در این سامانه ثبت‌نام کنند، تصمیم بر این گرفته شد تنها به شرکت‌ها و رانندگان ثبت‌نام شده مجوز فعالیت با نظارت سازمان تاکسیرانی، داده شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز ادامه داد: این سازمان از میان شرکت‌های درخواست کننده به ۲۴ شرکت مجوز فعالیت داد، بر همین اساس فعالیت سایر شرکت‌ها و رانندگانی که مجوزی از سوی سازمان تاکسیرانی ندارند غیرمجاز خواهد بود، همین این امر سبب می‌شود که مدیریت بهتری برای فعالیت سرویس‌های مدارس صورت گیرد و آرامش خاطر بیشتری برای والدین ایجاد شود.

صفی‌خانی با اشاره به تصویب نرخ‌نامه سرویس‌های مدارس، تصریح کرد: سرویس‌ها در قرارداد با مدارس هستند و والدین باید بر اساس نرخ‌نامه هزینه را به حساب مدرسه واریز و از پرداخت وجه به راننده خودداری کنند، علاوه بر آن دریافت هرگونه وجه اضافی توسط راننده و شرکت تخلف محسوب می‌شود و در صورت رخ دادن چنین امری والدین مراتب را برای پیگیری به سازمان تاکسیرانی یا آموزش و پرورش در اهواز اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز، از هفته اول مهرماه بر فعالیت خودروهای سرویس مدارس نظارت خواهیم کرد و در تلاش هستیم تا برای ایجاد یک نظم مشخص و شناسایی سرویس‌های مدارس تمام خودروهای فعال در این حوزه برچسب سرویس مدارس داشته باشند.