اهدای ۳۰۰ کمک بسته معشیتی به خانوارهای کم‌برخوردار منطقه ۲۲
اهدای ۳۰۰ کمک بسته معشیتی به خانوارهای کم‌برخوردار منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی با تاکید بر اجرای تکالیف فرهنگی و دینی به ویژه کمک به اقشار کم برخوردار عنوان کرد: در اجرای این طرح خداپسندانه سعی شده که با افرادکم برخوردار آبرومند با حفظ شان و کرامت انسانی از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی با تاکید بر اجرای تکالیف فرهنگی و دینی به ویژه کمک به اقشار کم برخوردار عنوان کرد: در اجرای این طرح خداپسندانه سعی شده که با افرادکم برخوردار آبرومند با حفظ شان و کرامت انسانی از جمله کارگران پاکبان و فضای سبز، همدلی و همراهی شود.

وی افزود: مدیریت شهری منطقه در طول سال نیز همکاری لازم را با موسسات خیریه و تشکل های مردم نهاد، خیران و تشکل‌های مردمی، پایگاه های بسیج و مساجد در این زمینه در محلات ۱۲گانه منطقه انجام می دهد.

نصرتی اظهار کرد: خدا را شاکریم توانستیم با تهیه بیش از ۳۰۰ بسته غذایی شادی و امید را هرچند ناچیز در خانه تعدادی از خانواده ها ایجاد کنیم.

محسن غلامی فرمانده حوزه بسیج شهید امینی منطقه ۲۲ نیز در این باره گفت: طرح های گوناگون مومنانه در طول سال به اجرا در می آید که بخشی از این طرح در قالب تهیه بسته معیشتی است.

گفتنی است؛ این بسته معیشتی کمک مومنانه شامل: برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، لوبیا، نخود و عدس است که توسط شهرداری منطقه ۲۲ و حوزه مقاومت بسیج شهید امینی منطقه به این قشر زحمتکش اهدا شد.

انتهای پیام/