شهردار تهران علاوه بر کاهش مشکلات تهران وجهه خوبی از توسعه کلانشهربه تصویر کشیده است
شهردار تهران علاوه بر کاهش مشکلات تهران وجهه خوبی از توسعه کلانشهربه تصویر کشیده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره ظرفیت تعاملات دیپلماتیک شهرداری تهران و نتایج آن اعلام کرد: شهرداری پایتخت به عنوان شهرداری ام‌القرای جهان اسلام و بزرگترین کلانشهر ایران، نقش بسیار تاثیرگذاری در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره ظرفیت تعاملات دیپلماتیک شهرداری تهران و نتایج آن اعلام کرد: شهرداری پایتخت به عنوان شهرداری ام‌القرای جهان اسلام و بزرگترین کلانشهر ایران، نقش بسیار تاثیرگذاری در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارد. موفقیت‌های شهرداری در تهران می‌تواند الگویی برای سایر شهرها و کلانشهرها باشد.

وی افزود: وقتی قدرت شهرداری در اداره شهری پرجمعیت مانند تهران با ۱۲ میلیون نفر و ارائه خدمات مختلف به شهروندان نمایان شده در سطح بین‌الملل وجهه مثبت و متفاوتی از شهرداری نشان داده خواهد شد.

نوش‌آبادی با بیان اینکه حضور شهردار تهران به مجالس بین‌المللی درکنار بیان موفقیت‌های شهرداری باعث تغییر نگاه دنیا به ایران می‌شود ادامه داد: بیان پیشرفت‌های شهری نشان‌دهنده توانمندی جمهوری اسلامی و شهرداری در اداره پایتخت است.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهردار تهران با پیگیری‌های مجدانه و تعامل با دولت توانسته است علاوه بر کاهش مشکلات تهران وجهه خوبی از توسعه این کلانشهر را در افکار عمومی و در سطح بین‌الملل نشان دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه بزرگترین پروژه در تهران را کدام پروژه می‌دانید تشریح کرد: در بخش‌های عمرانی و فرهنگی فعالیت‌های مفیدی صورت گرفته است. در زمینه عمران و توسعه فضای سبز موفق عمل شده و موضوع نهضت آسفالت با جدیت دنبال می‌شود. حوزه حمل و نقل و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کارهای مناسبی انجام شده است.
انتهای پیام/