ایمن‌سازی محور مواصلاتی امام رضا (ع) در منطقه ۱۵
ایمن‌سازی محور مواصلاتی امام رضا (ع) در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی با اشاره به تاکیدات شهردار منطقه به منظور ساماندهی این محور مواصلاتی  گفت: به همین سبب اجرای طرح ایمن سازی بزرگراه امام رضا(ع) طی ۳ بخش در دستور کار گرفت. وی با اشاره به اینکه این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی با اشاره به تاکیدات شهردار منطقه به منظور ساماندهی این محور مواصلاتی  گفت: به همین سبب اجرای طرح ایمن سازی بزرگراه امام رضا(ع) طی ۳ بخش در دستور کار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این طرح در ۳ بخش به اجرا درآمد افزود: ۵۰۰ متر طول از حاشیه بزرگراه امام رضا(ع)   در زیر پل ثامن تا دوربرگردان  و همچنین محدوده دوربرگردان تا بزرگراه شهید شوشتری به ارتفاع ۲ و نیم متر دیوار سنگی  ایمن سازی شد. بخش سوم این طرح به طول ۱۷۶ متر در محدوه بزرگراه امام رضا(ع) زیر پل سیمان در حال انجام است.

معاون فنی و عمران منطقه در پایان با اشاره به اهمیت بزرگراه امام رضا(ع) و ازدیاد تردد روزانه در این محور افزود: به همین سبب طرح  زیباسازی و ساماندهی دروازه ورودی شهر تهران در محور امام رضا (ع) پیش از آغاز سال نو در  این معاونت اولویت قرار گرفت.

انتهای پیام/