دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام «سرآمد سرندی» و «خلیل فاتحی»
دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام «سرآمد سرندی» و «خلیل فاتحی»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه تعدادی از مدیران منطقه با خانواده شهیدان والامقام سرآمد سرندی و خلیل فاتحی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، موسی زارعی در دیدارهای جداگانه ای با خانواده های معظم شهیدان والامقام سرآمد سرندی و خلیل فاتحی دیدار و گفتگو کرد. وی در این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه تعدادی از مدیران منطقه با خانواده شهیدان والامقام سرآمد سرندی و خلیل فاتحی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی در دیدارهای جداگانه ای با خانواده های معظم شهیدان والامقام سرآمد سرندی و خلیل فاتحی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها، ضمن اشاره به مقام رفیع شهدا در نزد پروردگار متعال اظهارکرد: شهیدان اسوه‌هایی فراموش نشدنی هستند که با عشق، ایمان به اسلام و قرآن جان خود را در طبق اخلاص نهاده و ایثار و فداکاری را با خون خویش ترسیم کردند و ادامه راه شهیدان و پاسداشت خون شهدا، وظیفه‌ای همگانی است.

وی ادامه داد: استواری و امنیت در جامعه و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و ارزش های آن موهبتی الهی است که در نظام مقدس ایران اسلامی نصیب جان بر کفان این عرصه شده است.

در پایان این دیدارها، شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اهدای لوح های جداگانه ای از خانواده شهیدان والامقام سرآمد سرندی و خلیل فاتحی قدردانی کرد.

شهرداری منطقه ۱۰ در راستای ارج نهادن به جایگاه رفیع خانواده‌های عزیز شهدا، طی برنامه‌ریزی کامل هر هفته یک دیدار با خانواده‌های محترم شهدا را در دستور کار خود قرار داده است.