۴۰۰ هزار گلدان شب بو در کرج کاشته می‌شود
۴۰۰ هزار گلدان شب بو در کرج کاشته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن بهار ۱۴۰۳ و به منظور افزایش زیبایی‌های بصری، معابر و پارک‌های سطح شهر با اجرای فرش گل و کاشت انواع گل‌های بهاری و متنوع مزین می‌شود. وی افزود: ۴۰۰ هزار گلدان گل شب بو […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن بهار ۱۴۰۳ و به منظور افزایش زیبایی‌های بصری، معابر و پارک‌های سطح شهر با اجرای فرش گل و کاشت انواع گل‌های بهاری و متنوع مزین می‌شود.

وی افزود: ۴۰۰ هزار گلدان گل شب بو به منظور افزایش زیبایی‌های بصری و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در سطح مناطق ۱۰گانه کاشته خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: گل‌کاری فصلی در کنار گل‌کاری دائمی همه‌ساله در سه مرحله بهار، تابستان و پاییز در شهر صورت می‌گیرد.

عاقلی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، زیباسازی و ایجاد چشم انداز مناسب انجام می‌شود، گفت: کاشت گل‌ها در رنگ‌بندی‌های متفاوت و زیبا در دستور کار قرار دارد تا شهروندان همزمان با فرا رسیدن بهار شاهد شکفتن هزاران گل باشند.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری کرج از آغاز روز درختکاری به مدت یک هفته علاوه بر توزیع نهال رایگان، هر روز جشن درختکاری را به میزبانی یک منطقه برگزار می‌کند و با بسیج تمامی امکانات، شهر را آماده استقبال از بهار می‌کند.

منتشر شده در تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲