مشارکت شهروندان در آماده‌سازی محله دوستدار کودک در منطقه ۱۳
مشارکت شهروندان در آماده‌سازی محله دوستدار کودک در منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت:  شورای اسلامی شهر تهران مصوبه “شهر دوستدار کودک” را طی سال های گذشته به شهرداری ابلاغ کرده و در قالب این طرح، در هر منطقه تهران، یک محله به عنوان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت:  شورای اسلامی شهر تهران مصوبه “شهر دوستدار کودک” را طی سال های گذشته به شهرداری ابلاغ کرده و در قالب این طرح، در هر منطقه تهران، یک محله به عنوان محله دوستدار کودک تعیین شده است که در منطقه ۱۳ محله پیروزی به این عنوان شناخته می شود و تاکنون اقداماتی را در راستای تحقق «شهر دوستدار کودک» انجام شده است.

وی افزود: در طرح «محله دوستدار کودک» تلاش می کنیم که منطقه ۱۳ به لحاظ کالبدی، فرهنگی، اجتماعی مناسب و زیست‌پذیر برای گروه سنی صفر تا ۱۸ سال باشد و آسیب‌هایی که امکان دارد در این حوزه‌ها در سطح شهر برای کودکان وجود داشته باشد به حداقل برسد.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: تا کنون و طبق برنامه عملیاتی، منطقه ۱۳ متناسب  با ویژگی و امکانات خود، و از لحاظ عمرانی، ایمنی و محیط‌زیست(HSE)، کالبدی، زیباسازی  و اجتماعی، محلات موردنظر را برای کودکان مناسب‌سازی کرده است.

وی ادامه داد: برای پیشبرد محله دوستدار کودک، نظرات و پیشنهادات شهروندان اخذ می شود و در این راستا، بنر های اطلاع رسانی با عنوان “آیا می دانید”، طراحی و تهیه شده است.

 علی احمدی، خواستار جلب مشارکت شهروندان در طراحی و آماده سازی محله دوستدار کودک شد تا این اقدامات با توجه به نیازها و خواسته ها انجام و رضایتمندی آنها را در پی داشته باشد.

شهروندان می توانند با مراجعه به سرای محله پیروزی و یا شماره تماس ۷۷۴۲۰۸۵۱، مدیریت شهری منطقه ۱۳ را برای تحقق محله دوستدار کودک یاری کنند.

انتهای پیام/